Ελαστικά & Ποδόσφαιρο … this is the best Marketing !

Ο κόσμος του ποδοσφαίρου δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια Τεράστια – Παγκόσμια αγορά για κάθε προϊόν που θέλει να μπει μέσα σε κάθε σπίτι . Έτσι λοιπόν από τις αρχές του 1990 , οι εταιρείες ελαστικών που το είχαν καταλάβει , καθιέρωσαν τη χορηγία στις ποδοσφαιρικές ομάδες αλλά και σε μεγάλες διοργανώσεις  .

ApolloManchester United
Devanti TyresEverton , Larne FC
BKT Italy’s Serie B , France’s Coupe de la Ligue , Spain’s LaLiga
BridgestoneCopa Libertadores
ContinentalGermany, Spain, Netherlands, Ireland, USA, Euro 2016, FIFA World Cup, China, Hanover
Cooper TiresArsenal
FalkenAnderlecht, Genk, Hambourg, Borussia Mönchengladbach, Union Berlin, TSG Hoffenheim, Liverpool, Lille, Bordeaux, AS Saint Etienne, Lazio, Bologne, Turin, Legia Varsovia, Atlético Madrid, Espanyol Barcelone, Real Betis, FC Seville
Goodyear Bayern Munich
HankookEuropa League, Real Madrid, Dortmund, Naples
KumhoTottenham , FK Mladá Boleslav , Bayer 04 Leverkusen
Landsail TyresLeicester City
Linglong tireWolfsburg, Juventus Turin
Michelin Brazil
Nexen TiresManchester City, Eintracht Frankfurt
Pirelli Inter Milan
RoadX TyreWest Ham United
Tomek TiresGlasgow Rangers
Toyo TiresFortuna Düsseldorf
YokohamaChelsea FC
Sailun TyreValencia

Continental: ο πρωτοπόρος

Πρωτοπόρος στη χορηγία ποδοσφαίρου, η Continental έχει κάνει το «όμορφο παιχνίδι» όπλο μάρκετινγκ της επιλογής του. Χορηγός της Bundesliga, η γερμανική μάρκα έχει επενδύσει σε συνεργασίες με συλλόγους και μεγάλους διαγωνισμούς για να ενισχύσει την εικόνα της στη διεθνή σκηνή από το 1995. Χορηγησε για πρώτη φορά το UEFA Champions League από το 1995 έως το 2000, προτού προχωρήσει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA, δαπανώντας έως και 50 εκατομμύρια ευρώ για κορυφαία χρέωση.

Έκτοτε, η Continental απομακρύνθηκε από τη FIFA αλλά αντί να αποσυρθεί από τη βιομηχανία ποδοσφαίρου, η εταιρία επέλεξε αντ ‘αυτού να αντιμετωπίσει τις αναδυόμενες αγορές. Το 2015 υπέγραψε μια προσοδοφόρα νέα σύμβαση με την κινεζική ένωση ποδοσφαίρου (CFA), για να συμπληρώσει τις υπάρχουσες συνεργασίες με τις εθνικές ομοσπονδίες στην Ισπανία και τη Γερμανία.

Bridgestone, Hankook και Goodyear

Ακολουθώντας το παράδειγμα της Continental, οι Bridgestone και Hankook έχουν δημιουργήσει συνεργασίες με μεγάλους περιφερειακούς διαγωνισμούς που προσφέρουν διεθνή προβολή. Το 2012, η ​​Bridgestone υπέγραψε συμφωνία για να γίνει ο κύριος  χορηγός του τουρνουά Copa Libertadores στη Νότια Αμερική κάνοντας το όνομα Copa Bridgestone Libertadores .

Ο κορεάτης κατασκευαστής Hankook επέλεξε το Europa League, το δεύτερο ευρωπαϊκό τουρνουά της UEFA, για τις καμπάνιες μάρκετινγκ. Πρόσφατα, η Hankook  άρχισε επίσης να χρηματοδοτεί δημοφιλείς ομάδες όπως η Real Madrid  και η Borussia Dor.

 Η Goodyear έχει υιοθετήσει μια παρόμοια στρατηγική, υπογράφοντας μια συμφωνία χορηγίας με τον διεθνή γίγαντα ποδοσφαίρου Bayern Munich το 2016.


Pirelli και Inter, μια διαρκή σχέση

Φυσικά, είναι αδύνατο να μιλάμε για ελαστικά και ποδόσφαιρο χωρίς να αναφέρουμε την Pirelli.

Presentazione ufficiale della maglia dell’Inter con lo sponsor Driver Pirelli durante il ritiro estivo a Riscone in provincia di Bolzano, 7 luglio 2015. ANSA/ANDREA SOLERO

Ο Ιταλός κατασκευαστής ελαστικών αναγνωρίζεται ευρέως χάρη στη θρυλική του συνεργασία με την Inter Milan. Οι παίκτες της Inter φορούν το λογότυπο Pirelli στην ευρωπαϊκή σκηνή εδώ και πολλά χρόνια και οι επιτυχίες και οι κορυφαίοι παίκτες του συλλόγου έχουν συσχετιστεί συχνά με τη μάρκα.

Αυτή η συνεργασία, που εκτείνεται μέρχι το 2021, έχει «κερδίσει»  πέντε ιταλικούς τίτλους πρωταθλήματος, τέσσερα ιταλικά κύπελλα, μια νίκη στο Champions League και ένα κύπελλο UEFA. Το 2016, η Pirelli υπέγραψε άλλη μια 5ετή συμφωνία με την Inter. Ο κατασκευαστής ελαστικών χρηματοδότησε επίσης την FC Basel μεταξύ 2005 και 2015.

Η Premier League

Ως το πρωτάθλημα με την πιο εκτεταμένη κάλυψη των μέσων ενημέρωσης στον κόσμο, η Premier League είναι μια προφανής επιλογή για μάρκες που αναζητούν δημοσιότητα και οι κατασκευαστές ελαστικών δεν αποτελούν εξαίρεση.

Το 2015, η Yokohama συμφώνησε με μια συμφωνία για χορηγία μπλουζών με την Τσέλσι, αξίας 40 εκατομμυρίων λιρών £ ετησίως. Την ίδια χρονιά, η Nexen υπέγραψε συμφωνία με τη Man City , και για να μην ξεπεραστεί από τον γείτονά τους, η Man UTD ακολούθησε το ίδιο σεζόν αργότερα υπογράφοντας μια παγκόσμια συμφωνία με την εταιρία Apollo Tyres.

Ικανοποιημένη με τη συνεργασία της με τους  Citizens, η Nexen υπέγραψε ξανά για να γίνει ο πρώτος επίσημος συνεργάτης του κλαμπ, που σημαίνει ότι το λογότυπο της Nexen Tire θα εμφανίζεται στα μανίκια των  «πολιτών»

Αυτή η βρετανική τάση για χορηγούς ελαστικών ξεκίνησε από τη Maxxis, η οποία το 2009 καθιέρωσε μια συνεργασία με τη Λίβερπουλ. Άλλες συνεργασίες που αξίζει να αναφερθούν περιλαμβάνουν τους : Kumho και Tottenham, Cooper και Arsenal, καθώς και Davanti Tires και Everton.

Στόχευση της ευρωπαϊκής αγοράς

Εάν η Πρέμιερ Λιγκ κατατάσσεται στη πρώτη θέση ,  λιγότερο γνωστοί κατασκευαστές ελαστικών έχουν εκμεταλλευτεί εξίσου ελκυστικές ευκαιρίες σε άλλες αγορές ποδοσφαίρου. Η ινδονησιακή μάρκα ελαστικών Achilles συμφώνησε σε συνεργασία με τη Paris Saint Germain – μια δημοφιλή ομάδα τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ινδονησία !

Ο Κινέζος κατασκευαστής Linglong έχει παρόμοιες φιλοδοξίες. Υποστηρίζοντας την VFL Wolfsburg τα τελευταία χρόνια, η μάρκα ελαστικών συνεργάζεται πλέον με τη Juventus Turin !

Η γερμανική αγορά παραμένει εξαιρετικά επικερδής για έναν αριθμό κατασκευαστών ελαστικών, συμπεριλαμβανομένου των Falken, που στο παρελθόν έχει χρηματοδοτήσει πολλούς συλλόγους στην Μπουντεσλίγκα, και σήμερα χρηματοδοτεί το Χάμπουργκ, την Borussia Mönchengladbach, την Union Berlin και τη Hoffenheim.

Ο κατασκευαστής έχει επίσης αναπτύξει μια νέα στρατηγική σε ευρωπαϊκή κλίμακα και χορηγεί συνολικά 18 συλλόγους, συμπεριλαμβανομένης της Ατλέτικο Μαδρίτης και του νικητή του Αγγλικού Πωρταθλήματος Liverpool!

Ενδεικτικά Εταιρία ελαστικών και Ποδοσφαιρική Χορηγία

Το νέο Dunlop Sport Maxx Race 2 το νέο Porchse 911 GT3 RS !

Το νέο Dunlop Sport Maxx Race 2 έχει εγκριθεί από την Porsche ως αρχικό εξοπλισμό για το νέο 911 GT3 RS. Η μάρκα ελαστικών θα τροφοδοτήσει τα μεγέθη 265 / 35ZR20 (99Y) XL και 325 / 30ZR21 (108Y) XL στην Porsche, και τα δύο ελαστικά που φέρουν τη σήμανση N1 για να επισημάνουν την έγκριση Porsche.

 

Ο διάδοχος του Sport Maxx Race αναπτύχθηκε μαζί με την Porsche για να καλύψει τις εξαιρετικές απαιτήσεις απόδοσης για το νέο του 911 GT3 RS. Η Dunlop αναφέρει ότι παρέδωσε εξαιρετική απόδοση στις ξηρές επιφάνειες και τους τελικούς χρόνους γύρου στίβου για αποκλειστικούς οδηγούς απόδοσης εξελίσσοντας τόσο το σχεδιασμό όσο και το σύνθετο. Με τα ελαστικά Sport Maxx Race 2 που έχουν ήδη εγκριθεί για τα καινούρια 911 GT3 και 911 GT2 RS, η Dunlop συνεχίζει να προσφέρει ειδικά ελαστικά για τα αθλήματα Porsche.

 

“Το Sport Maxx Race 2 είναι ένας εξαιρετικός αγώνας για το 911 GT3 RS, από την άποψη της απόλυτης απόδοσης, της πρόσφυσης και της ακρίβειας του συστήματος διεύθυνσης. Η αποδεδειγμένη ποιότητα της Dunlop και η ικανότητά της να κατανοεί και να εφαρμόζει τις απαιτήσεις μας είναι το κλειδί για την επιτυχία », δήλωσε ο Jan Frank, υπεύθυνος ανάπτυξης της Porsche Motorsport.

 

“Η Dunlop εξοπλίστηκε το πρώτο 991 GT3 με τον αθλητισμό Maxx Race το 2013 και από τότε μπορέσαμε να οικοδομήσουμε μια ισχυρή παράδοση με την οικογένεια Porsche GT και να αναγνωρίσουμε τα ελαστικά μας για κάθε μοντέλο» δήλωσε ο Nick Harley, EMEA για τους καταναλωτές.

 

Μετά από εντατικές δοκιμές στο Nürburgring Nordschleife στη Γερμανία και στο χώρο δοκιμών της Porsche στο Nardò της Ιταλίας, ο Sport Maxx Race 2 εγκρίθηκε ως OE Fitment για το 911 GT3 RS.

Αερόμετρο ACCURA® MK4 Digital !! – Το “Άγιο Δισκοπότηρο” των αερόμετρων

Η PCL έχει κερδίσει τις καρδιές των μηχανικών αυτοκινήτων με το αερόμετο  ACCURA® MK4 Digital Inflator ελαστικών για εσωτερικές και εξωτερικές εφαρμογές.

 

Συνδυάζοντας την κορυφαία οικογένεια αερομέτρων MK4 στην αγορά, από το  AirForce® MK4 και το  AirForce® MK4 High Pressure, το premium ACCURA® MK4 πρόκειται να γίνει το «Άγιο Δισκοπότηρο» για τη σωστή πίεση των  ελαστικών για συνεργεία και βουλκανιζατέρ.

 

Αυτή η αναβαθμισμένη έκδοση του παγκοσμίως σεβαστού AirForce® MK4 θα αλλάξει για πάντα το θέμα “αερόμετρου” ελαστικών, συνδυάζοντας την ανθεκτικότητα και την περιβαλλοντική ανοχή της ελαφρότητας , την ευκολία χρήσης, την ακρίβεια και την ευελιξία ενός ψηφιακού αερόμετρου . Τα τελευταία 25 χρόνια, η γκάμα των αερομέτρων  MK4 της PCL έχει γίνει βιομηχανικό πρότυπο σε γκαράζ, προωθητήρες πετρελαίου και αποθήκες ελαστικών.

 

Το ACCURA® MK4,  πιο στιβαρό και πάντα ακριβές, διαθέτει ένα πανίσχυρο “άγγιγμα” ,  κομψό σώμα και μεγάλη μπλε οθόνη LCD με εύκολη στην ανάγνωση με οπίσθιο φωτισμό για χρήση τη νύχτα και σε ελαφρώς φωτεινούς χώρους ,.

 

Εύκολα μεταβαλλόμενες μονάδες βαθμονόμησης πίεσης (psi, bar, kPa) καθιστούν αυτό το πιο ευέλικτο ψηφιακό χειροκίνητο προϊόν που έχει κατασκευάσει ποτέ η PCL και είναι ο ελαφρύτερος μεταλλικός μετρητής στην αγορά, με βιομορφικό σχήμα για αυξημένη άνεση κατά τη χρήση.

 

Χτυπώντας τους ανταγωνιστές του στον πρώτο γύρο, φαίνεται ότι η PCL έχει ήδη πάρει τον τίτλο του πρωταθλήματος για τον “πληθυσμό” των ελαστικών το 2018 με το αήττητο ACCURA® MK4.

 

Για περισσότερα μοντέλα δες εδώ !

Η LUKATEC εγκαινιάζει τον Νέο Cushion Gum Extruder , ROI-Tread HS 6011

 

Ο κατασκευαστής μηχανημάτων αναγόμωσης της Βραζιλίας Lukatec ξεκίνησε τον τελευταίο cushion gum extruder
, το ROI-Tread HS 6011 και εισήγαγε επίσης δύο ακόμα μοντέλα, τα Compact 6007 και 6005. Αυτά τα νέα προϊόντα ενώνουν το ROI-Tread M, 100M, 200M και 300M Σειρά Lukatec.

Η αρθρωτή έννοια της γραμμής ROI-Tread επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν το μοντέλο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις α

νάγκες παραγωγής τους. Υπάρχουν περισσότερα από επτά μοντέλα διαθέσιμα, επιτρέποντας τον συνδυασμό εξώθησης τσίχλας και κατασκευής / ραφής στον ίδιο εξοπλισμό. Ένα από τα κυριότερα σημεία είναι το μοντέλο 200M που συνδυάζει έναν εξωθητήρα με δύο κατασκευαστές / ρακόρ, παρέχοντας μεγαλύτερη παραγωγή και σημαντική μείωση των μη παραγωγικών χρόνων, τοποθετώντας αυτόν τον εξοπλισμό ως την πιο αποτελεσματική επιλογή στην αγορά.

 

Κάθε μοντέλο ROI-Tread διαθέτει την τεχνολογία RPX επικόλλησης που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη Lukatec.

Η Lukatec θα εκθέσει το προϊόν μαζί με άλλα  στην Tire Cologne στην Αίθουσα 9.1, στο περίπτερο D20 / 22.

 

Η Nexen Tire απολαμβάνει την επιτυχία της Premier League της Manchester City FC.

Η Nexen Tire απολαμβάνει την επιτυχία της Premier League της Manchester City FC. Ο Travis Kang, διευθύνων σύμβουλος της Nexen Tire, δηλώνει ότι ως συνεργάτης επίσημων ελαστικών, η Nexen είναι “ενθουσιασμένη” με την επιβεβαίωση της Manchester City ως πρωταθλητής της Premier League.

 

“Σηματοδοτεί μια άλλη εξαιρετική σεζόν για τον συνεργάτη της ομάδας Nexen Tire, με την Μάντσεστερ Σίτι να κερδίζει το τρόπαιο της Αγγλικής Πρέμιερ Λιγκ και το Κύπελλο Carabao”, δήλωσε ο Kang. “Προσβλέπουμε στη συνεχιζόμενη στρατηγική συνεργασία μας με το Manchester City για να φτάσουμε σε περισσότερους οπαδούς παγκοσμίως και να οδηγήσουμε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας μας”.

 

Η Μάντσεστερ Σίτι σφράγισε τη νίκη της σεζόν κερδίζοντας 3-1 στον αγώνα της εναντίον της Tottenham Hotspur που φιλοξένησε στο Στάδιο Γουέμπλεϊ το περασμένο Σάββατο. Με πέντε υπόλοιπα αγώνες, γίνεται ένας από τους ταχύτερους συλλόγους στην ιστορία της EPL για να εξασφαλίσει το τρόπαιο, ταιριάζοντας με το ρεκόρ πρωταθλήματος που έθεσε η Manchester United στην εποχή 2000/01. Αυτή είναι η τρίτη φορά που η Μάντσεστερ Σίτι έχει γίνει πρωταθλητής της εκστρατείας EPL, με τους τίτλους της να έρχονται τα τελευταία έξι χρόνια.

 

Για να τιμήσει την επιτυχία του συλλόγου, ο Nexen Tire κυκλοφόρησε ένα σύντομο συγχαρητήριο βίντεο με τρεις κορυφαίους παίκτες της Μάντσεστερ Σίτι – Vincent Kompany, Ederson Moraes και Benjamin Mendy. Αυτό μπορεί να προβληθεί παρακάτω ή στις σελίδες Facebook και YouTube του κατασκευαστή των ελαστικών.

 

Η Nexen Tire επεκτείνει την πολυετή συνεργασία της με το Μάντσεστερ Σίτι το Μάρτιο του 2017, καθιστώντας τον πρώτο επίσημο συνεργάτη μανικιών στην ιστορία της EPL. Η εταιρεία αυξάνει την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της μέσω αυτής της εταιρικής σχέσης και σχεδιάζει να συνεχίσει το ευρύ φάσμα των προσπαθειών μάρκετινγκ με τη λέσχη.

Pirelli. Η τεράστια εξέλιξη των ελαστικών

Η ψηφιακή εξέλιξη της Pirelli, που επιτρέπει στα ελαστικά τη συλλογή και μεταφορά δεδομένων, κάνει το επόμενο βήμα. Στην 88ή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Pirelli παρουσιάζει την τεχνολογία Cyber Car, που έχει εξελίξει για τον τομέα Original Equipment (ΟΕ) σε συνεργασία με μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Χάρη στο Cyber Car, το ελαστικό συνεργάζεται άμεσα με τη μονάδα ελέγχου και ειδικότερα με τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, προσφέροντας σημαντικές πληροφορίες για τη λειτουργία του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια και τις επιδόσεις. Το νέο σύστημα της Pirelli θα κυκλοφορήσει στην αγορά στα τέλη της χρονιάς και θα συνοδεύει τα πιο καινοτόμα μοντέλα – ηλεκτρικά και παραδοσιακά – μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων. Το Cyber Car είναι η τελευταία εφαρμογή της πλατφόρμας Cyber Technologies της Pirelli, που λανσαρίστηκε το 2002 με σκοπό να προσφέρει μέγιστη ενσωμάτωση ελαστικών, αυτοκινήτων και οδηγών. Ουσιαστικά, το Cyber Car ακολουθεί το σύστημα  Cyber Fleet, που σχεδιάστηκε για στόλους, και το Pirelli Connesso, που προορίζεται για καθημερινούς οδηγούς. Ειδικότερα, το Pirelli Connesso, που λανσαρίστηκε πέρσι στην Αμερικανική αγορά, θα κάνει ντεμπούτο σε κύριες Ευρωπαϊκές αγορές.

 

Το ελαστικό είναι το μοναδικό σημείο επαφής με το δρόμο, επομένως μπορεί να συλλέγει μεγάλο αριθμό πληροφοριών κρίσιμων για την οδηγική ασφάλεια και την απόδοση, σε επίπεδο περιβαλλοντικής συμβατότητας αλλά και οικονομίας. Από τεχνικής απόψεως, όλα τα συστήματα Cyber της Pirelli, βασίζονται σε έναν αισθητήρα τοποθετημένο στο εσωτερικό του ελαστικού συνδεδεμένο με το Pirelli Cloud. Ο αισθητήρας ζυγίζει μόλις μερικά γραμμάρια, παρακολουθεί τη λειτουργική κατάσταση κάθε ελαστικού και μεταφέρει τα δεδομένα σε μία ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μεταφέρονται σε μία εφαρμογή, στην περίπτωση του Pirelli Connesso, ή στα συστήματα του αυτοκινήτου καθώς και σε μία εφαρμογή, στην περίπτωση του Cyber Car. Οι Cyber Technologies της Pirelli χρησιμοποιούν ειδικά συστήματα για να συνομιλούν απευθείας με τον οδηγό (με το Pirelli Connesso), ή με διαχειριστές στόλων (με το Cyber Fleet), ή με κατασκευαστές αυτοκινήτων και οδηγούς ταυτόχρονα (με το Cyber Car). Τα συστήματα αυτά έχουν εφαρμογή τόσο σε οχήματα με παραδοσιακά συστήματα κίνησης όσο και σε ηλεκτρικά. Η ίδια βασική τεχνολογία, αλλά διαφορετικές, εξειδικευμένες εφαρμογές.

 

 

 

Cuber Car. Συνομιλία ελαστικών με οχήματα

 

Αυτή είναι η μεγάλη είδηση για την Pirelli που έρχεται από την Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018. Το Cyber Car είναι το νέο, ευφυές σύστημα ελαστικού για την αγορά Original Equipment και έχει σχεδιαστεί σε στενή συνεργασία με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Το Cyber Car παρέχει σημαντικά δεδομένα που βελτιώνουν την ασφάλεια και τις επιδόσεις. Με εξαίρεση την πίεση των ελαστικών που την παρακολουθούν τα συστήματα TPMS, μέχρι τώρα δεν υπήρχε κάποια πληροφορία που να συλλέγεται από τα ελαστικά και να μεταφέρεται στο αυτοκίνητο. Το Cyber Car της Pirelli φέρνει την ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων σε μία νέα εποχή, χάρη σε μία καινοτόμα μορφή αυτοκινητικής ευφυΐας ενσωματωμένης στα υπάρχοντα βοηθήματα του οδηγού, βελτιώνοντας τις επιδόσεις, την οικονομία και την περιβαλλοντική συμβατότητα, χρησιμοποιώντας όλα τα δεδομένα που συλλέγει και επικοινωνεί ο αισθητήρας κάθε ελαστικού.

 

Βασικά δεδομένα των ελαστικών όπως πίεση, εσωτερική θερμοκρασία και βάθος πέλματος είναι από τις παραμέτρους που το Cyber Car μπορεί να μεταφέρει στο όχημα. Επίσης, έχει την ικανότητα να παρεμβαίνει και να ενεργοποιεί συστήματα όπως ABS και ελέγχου ευστάθειας. Για παράδειγμα, διαβάζοντας την ‘ταυτότητα’ του ελαστικού (ID) το όχημα μπορεί να μεταβάλλει το σετάρισμά του για να κάνει τη οδήγηση ασφαλέστερη και πιο άνετη. Ανάμεσα στα δεδομένα που καταγράφονται είναι και το κάθετο φορτίο: ζωτική πληροφορία για τα ηλεκτρικά οχήματα.  Η υπόλοιπη αυτονομία της μπαταρίας υπολογίζεται σήμερα με τη χρήση στάνταρ παραμέτρων, ενώ με το Cyber Car της Pirelli, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου μπορεί να μεταφέρει πιο ακριβείς πληροφορίες. Γνωρίζοντας το ακριβές βάρος του αυτοκινήτου, η κεντρική μονάδα ελέγχου μπορεί να υπολογίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια πόσα χιλιόμετρα απομένουν μέχρι την επόμενη επαναφόρτιση.

 

Το Cyber Car επίσης ενημερώνει τον οδηγό, μέσω της κονσόλας του κατασκευαστή, για τις στάνταρ λειτουργικές παραμέτρους του ελαστικού, όπως κάθετο φορτίο, θερμοκρασία και πίεση και επιτρέπει την έγκαιρη παρέμβαση, εάν οι πιέσεις είναι ακατάλληλες. Η συντήρηση του ελαστικού είναι απλούστερη, χάρη στις ειδικές πληροφορίες για τη φθορά του πέλματος και τον τρόπο που γίνεται το εποχιακό σταύρωμα. Το Cyber Car παρέχει πρόσβαση σε ειδικές υπηρεσίες που μπορούν να εξατομικευθούν σύμφωνα με τις προσωπικές ανάγκες, όπως περιποίηση αυτοκινήτου, οδική βοήθεια και σέρβις. Τα πρώτα μοντέλα με σύστημα Cyber Car θα κυκλοφορήσουν φέτος. Αρκετοί κατασκευαστές ήδη βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο ενσωμάτωσης της τεχνολογίας της Pirelli στα δικά τους συστήματα.

 

Η επόμενη εξέλιξη θα είναι το σύστημα Cyber Tyre: το ελαστικό του μέλλοντος, βασισμένο σε μία τεχνική πλατφόρμα ικανή να συλλέγει ακόμα περισσότερα δεδομένα, μεταδίδοντας πληροφορίες στα συστήματα του αυτοκινήτου με την περιστροφή κάθε τροχού. Αν και η τεχνολογία αυτή δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, η πρώτη της εφαρμογή ήδη δοκιμάζεται στην Ferrari FXXK: το υπεραυτοκίνητο των 1000 ίππων που προορίζεται μόνο για χρήση στην πίστα.

Επισκευή Ελαστικών σημαίνει υλικά βουλκανισμού MARUNI

 

Η MARUNI Industry – Japan  έχει εξελιχθεί σε μια παραδοσιακή εταιρία στο χώρο της επισκευής των ελαστικών κατά τη διάρκεια της ιστορίας της με τον συνεπή προσανατολισμό της προς τον πελάτη και την προσέγγισή του στις πολιτιστικές ανταλλαγές. Όπως πάντα, η ποιότητα και το όφελος για τον πελάτη είναι πρωταρχικής σημασίας . Οι ανάγκες και οι απαιτήσεις των πελατών της μας ωθούν να επεκτείνουμε και να βελτιώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιό μας με συνεπή τρόπο.

 

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Ένα άλλο μυστικό της επιτυχίας της MARUNI  είναι η παγκόσμια αλληλεπίδραση μεταξύ προϊόντων υψηλής αξίας, επαγγελματικών υπηρεσιών και έμπειρων και υψηλής ειδίκευσης εργαζομένων. Το παγκόσμιο δίκτυο MARUNI μας επιτρέπει να μεταφέρουμε την τεχνογνωσία μας και έτσι να μαθαίνουμε το ένα το άλλο καθημερινά. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την αξιοπιστία και συμβάλλουμε στην επιτυχία των πελατών μας.

 

ΟΡΑΜΑ
Ο στόχος της MARUNI είναι να γίνει ένας από τους κορυφαίους παρόχους των αντίστοιχων επιχειρηματικών τμημάτων σε όλο τον κόσμο. Για την κερδοφόρα ανάπτυξή της, η εταιρεία βασίζεται στα προϊόντα υψηλής αξίας της και στις προσανατολισμένες προς τον πελάτη υπηρεσίες.

Η στενή δικτύωση της παγκόσμιας τεχνογνωσίας, αφενός, καθώς και η εδραίωση της τοπικής παρουσίας, αφετέρου, εξασφαλίζει τόσο την ποιότητα όσο και την εγγύτητα με τον πελάτη. Ένα ισχυρό ομαδικό πνεύμα και μια σαφής αποστολή αποτελούν μια σταθερή βάση για αυτό.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ
H MARUNI επικεντρώνεται σε δραστηριότητες που είναι αυστηρά προσανατολισμένες στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών.

 

Ποιότητα και αξιοπιστία: Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό που κάνουμε και θέλουμε να βελτιώνουμε συνεχώς τον εαυτό μας και την τεχνογνωσία μας.

 

Προσανατολισμός στον πελάτη: ακούμε τους πελάτες μας προσεκτικά και ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους.

 

Ευελιξία: αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις με ανοιχτό τρόπο, διότι μόνο με την απόκτηση νέων προοπτικών μπορούμε να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις.

 

Διαφάνεια: δείχνουμε τι κάνουμε και τι υποστηρίζουμε, διότι η διαφάνεια οδηγεί στον αμοιβαίο σεβασμό, στη βάση μιας σταθερής εταιρικής σχέσης.

 

Βελτιστοποίηση: συνεχώς επανελέγουμε τις διαδικασίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και τις ευθυγραμμίζουμε με ακρίβεια στις τρέχουσες ανάγκες των πελατών.

 

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΖΩΗΣ !
Η κατάλληλη προστασία μειώνει ή εξαλείφει σημαντικά την κόπωση των μεμονωμένων εξαρτημάτων. Ο χρόνος ζωής των τμημάτων των εγκαταστάσεων επεκτείνεται σημαντικά και η αντικατάσταση μπορεί συχνά να αποφευχθεί εντελώς. Οι επικαλύψεις από καουτσούκ βοηθούν στην προστασία των δεξαμενών. Τα ελαστικά επισώτρων παρέχουν ελαστικά με μια δεύτερη διάρκεια ζωής.

 

 

Goodyear και Dunlop , γίνονται οι Original Equipment στη BMW Σειρά 5

Μια σειρά Goodyear Dunlop καλοκαιρινών και χειμερινών ελαστικών έχουν εγκριθεί για πρωτότυπα εξαρτήματα εξοπλισμού της BMW Σειράς 5 στην Ευρώπη.

 

Το Goodyear UHP Eagle F1 Asymmetric 3 έχει εγκριθεί για καλοκαιρινή χρήση σε επτά μεγέθη ενώ το Goodyear UltraGrip 8 Performance έχει εγκριθεί για χειμερινή χρήση σε δύο μεγέθη.

 

Εκτός από τα εξαρτήματα Goodyear, η BMW Σειρά 5 μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με το ελαστικό Sport Maxx RT2 (καλοκαιρινό) UHP της Dunlop, ενώ η απόδοση σε χειμερινές συνθήκες θα πραγματοποιηθεί μέσω του Dunlop Winter Sport 4D.

 

Όλα τα ελαστικά Goodyear και Dunlop έχουν εγκριθεί από την BMW Group ως Original Equipment.

 

“Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που μας επίλεξε το BMW Group για μια τόσο μεγάλη ποικιλία ελαστικών και εξαρτημάτων”, δήλωσε ο Nick Harley, Διευθύνων Σύμβουλος της Goodyear OE Consumer EMEA.

 

“Τα προϊόντα μας προσφέρουν μια εξαιρετική λύση για τους πολλούς διαφορετικούς τύπους οδηγών της σειράς 5 οι οποίοι μπορούν να απολαύσουν μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία με απόδοση, άνεση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες”.

THE TIRE COLOGNE – Η νέα έκθεση για το κλάδο των ελαστικών

THE TIRE COLOGNE – Η διεθνής εμπορική έκθεση για τη βιομηχανία ελαστικών

Με τη THE TIRE COLOGNE,  μια νέα εμπορική έκθεση για ελαστικά και ζάντες κάνει  την πρεμιέρα της από τις 29 Μαΐου έως την 1η Ιουνίου 2018 στην Κολωνία.

 

Το TIRE COLOGNE είναι μια επαγγελματική έκθεση και μια εμπορική έκθεση τάσεων, με ελκυστικά εμπορικά συνέδρια, ειδικές και άλλες εκδηλώσεις.

 

Οι προσδοκίες των εταιριών :

 

 

Το Tire Fleet Lounge, μέρος της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης για τη βιομηχανία ελαστικών, είναι ο πρώτος τόπος συνάντησης για τους διαχειριστές στόλου. Οι συνομιλίες, οι γύροι συζήτησης, οι εκπαιδευτικές συναντήσεις και οι πολλές ευκαιρίες δικτύωσης προσφέρουν αποκλειστικές γνώσεις για τη βιομηχανία και συνεπώς τις καλύτερες συνθήκες για τη μετακίνηση της επιχείρησής σας.

Ποια ελαστικά είναι τα πλέον κατάλληλα για το στόλο; Πώς μπορούν να μειωθούν τα κόστη αγορών και υπηρεσιών και να παραταθεί η διάρκεια ζωής; Και πώς μπορεί η ισορροπία μεταξύ της ελάχιστης ροπής και της μέγιστης ασφάλειας να είναι η καλύτερη δυνατή;

 

Οι διευθυντές των εταιρειών μεταφορών, των εταιρικών στόλων και των παρόχων κοινής χρήσης αυτοκινήτων πρέπει να ασχοληθούν με τέτοιες ερωτήσεις. Απαντήσεις μπορείτε να βρείτε στο TIRE Fleet Lounge, το χώρο συνάντησης για τους διαχειριστές στόλου στο THE TIRE COLOGNE. Το μοναδικό φόρουμ διοργανώνεται από την EuroTransportMedia Verlags- und Veranstaltungs GmbH σε συνεργασία με την Koelnmesse και προσφέρει ολοκληρωμένες ευκαιρίες πληροφόρησης και δικτύωσης: Οι ημερήσιες ημέρες επικεντρώνονται σε βασικές τάσεις και θέματα στον τομέα των φορτηγών, των αυτοκινήτων και των λεωφορείων. Οι διάσημοι εμπειρογνώμονες παρέχουν πολύτιμες ιδέες και παρορμήσεις για την επιχείρησή σας.

 

Την Τρίτη 29 Μαΐου θα αφιερωθεί σε ελαστικά φορτηγών. Οι εμπειρογνώμονες και οι χρήστες του κλάδου θα παρουσιάσουν θέματα όπως οι νέες εξελίξεις, οι ευκαιρίες για μείωση του κόστους των ελαστικών και η τέλεια διαχείριση των ελαστικών.

 

Η Τετάρτη, 30 Μαΐου, θα είναι αφιερωμένη στα ελαστικά λεωφορείων: τα βασικά θέματα θα είναι η ασφάλεια έναντι του κόστους, η ταχεία συνδρομή στον τομέα των οδικών μεταφορών και τα αστικά περιβαλλοντικά ζητήματα.

 

Την Πέμπτη 31 Μαΐου, θα δοθεί έμφαση στον στόλο των αυτοκινήτων. Η αγορά ελαστικών στην επιχείρηση επιβατικών αυτοκινήτων, οι απαιτήσεις μίσθωσης όσον αφορά τα ελαστικά και οι πρακτικές συμβουλές θα κοινοποιούνται από επαγγελματίες για επαγγελματίες.

 

Την Παρασκευή 1 Ιουνίου, το φόρουμ θα ολοκληρωθεί με μια συζήτηση με θέμα τις νέες τάσεις στην επιχείρηση ελαστικών. Εκπρόσωποι των κατασκευαστών, των εμπόρων λιανικής και των εμπορικών ενώσεων θα συναντηθούν εδώ.

 

Εκτός από τις πολυάριθμες συνομιλίες, οι επισκέπτες θα βρουν πολλές ευκαιρίες για δικτύωση και ανταλλαγή ιδεών στο σαλόνι. Χώροι καθισμάτων και θυρίδες πληροφοριών θα ξεκινήσουν το σαλόνι και θα προσκαλέσουν τους επισκέπτες να μείνουν.

 

Γνωρίστε τους πιο σημαντικούς παίκτες στην επιχείρηση ελαστικών στο Tire Fleet Lounge και χρησιμοποιήστε την ευκαιρία για να ενημερώσετε την τεχνογνωσία σας!

Η Wegmann – Hofmann κερδίζει για 5η συνεχόμενη φορά το βραβείο αριστείας ως προμηθευτής της GM

 

Για πέμπτο συνεχόμενο έτος, η Wegmann Automotive USA Inc. κέρδισε το Βραβείο Αριστείας ποιότητας του προμηθευτή της General Motors το 2018.

 

“Είμαστε εξαιρετικά ευχαριστημένοι που συνεχώς αναγνωρίζουμε ως έναν ισχυρό, αξιόπιστο και καινοτόμο επιχειρηματικό εταίρο την GM”, λέει ο Jeff Waechter, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Wegmann. “Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε αξία σε αυτούς και σε όλους τους πελάτες μας, γιατί είμαστε ο παγκόσμιος ηγέτης στην ισορροπία των τροχών. ”

 

Το Βραβείο Υψηλής Απόδοσης του Προμηθευτή απονέμεται στους κορυφαίους κατασκευαστές ανταλλακτικών που πληρούν τα αυστηρά κριτήρια ποιότητας της GM. Οι κατασκευαστές αξιολογούνται σε περισσότερα από 12 κριτήρια, όπως η έγκαιρη παράδοση των προϊόντων, οι ομαλές διαδικασίες παραγωγής και η καινοτόμος δύναμη. Οι επιλέξιμοι υποψήφιοι πρέπει επίσης να διαθέτουν συστήματα ποιότητας σύμφωνα με πρότυπα όπως το IS0 / TS16949.

 

Η Wegmann είναι η μητρική εταιρεία των μαρκών Hofmann Power Weight και Perfect Equipment. Η εταιρεία μας είναι περίφανη που είναι επίσημος αντιπρόσωπος της Wegmann στην Ελλάδα

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.wegmann-automotive.com

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=O8Y0_rr8TJ4